salka audio-video

Autor: Witek (Podgaj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 16:06:50 MET DST

Witam ponownie!
Przepraszam za uporczywe drążenie tematu, bo już o podobna sprawę pytałem.
Miałem jednak wówczas zupełnie odmienną koncepcję realizacji - niestety po
przekopaniu netu muszę ją zweryfikować. Otóż nie udało mi się namierzyć
takiego konwertera - powielacza sygnału, który przekazałby obraz na
odbiornik tv (nie monitor!). Jedynym więc wyjściem pozostaje użycie karty
telewizyjnej z wyjściem tv. (tak jak zresztą na tym forum mi sugerowano).
I tutaj rodzą się pytania:
1. Jakiej karty użyć? (nie mam z takowym sprzętem doświadczenia - nie wiem
na co zwrócić uwagę) .
2. Czy sygnał z takiej karty może być powielony (czy nie będzie za słaby?) a
jeśli istnieje taka potrzeba, to czym go wzmocnić? ( znajomy sugerował mi
zwykły wzmacniacz antenowy ale jakoś nie jestem przekonany)
3. Czy istnieją ograniczenia dotyczące np. długości przewodu ?

Z góry dziękuję za porady.
W.