Re: Ktory panel LCD wybrac?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 15:44:42 MET DST

In article <3355.00003001.3da2d2e7_at_newsgate.onet.pl>, obraxan_at_poczta.onet.pl
wrote:

> to tez nie jest az tak wazne, nie bede gral w colina, ani filmow ogladal, ino
> word itp oraz net.

No to zwróć uwagę właśnie na janość i kontrast, ale nie żeby były max jak
żarówa, tylko właśnie żeby dało się skręcić do rozsądnego poziomu, nie
tracąc jednocześnie za bardzo na jakości kolorów.

Ja kupiłem monitor Astron 15DX3, głównie ze względu na cenę i względnie
dobrą jakość (widziałem lepsze, ale kosztowały od 2500 w górę), ale ma
właśnie taką wadę, że przy małej jasności (czyli jak pracujesz w ciemnym
pokoju) kolory są kiepskie. A czas odświeżania to pic na wodę, może w grach
ma to jakieś znaczenie. Już parę lat temu robiono bardzo dobre ekrany LCD
(mam taki w notebooku), które nie miały wyżyłowanych czasów reakcji, a
pracuje się na nich znakomicie.

Paweł