Re: Nowy objaw zajęto?ci 202122 :-(

Autor: Robgold (robgold_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 15:16:10 MET DST

coz u mnie jest ten sam motyw .(strefa numeracjyna Katowice) ...odpalilem
sobie terminal zeby zobaczyc dokladnie co jest nie tak (bo tez mi pisal ze
nieprawidlowa nazwa uzytkownika lub hasło) ..okazalo sie ze jaki podaje ppp
i password ppp to terminal wypisuje prosze czekac a po okolo 30sek do 1 m
napisze nieprawidlowe haslo lub login i zrywa polacznie ...czyzby to nowy
sposob nabijania kasy przez TPSA ? ...bo oczywscie impulsy ida ...

Ciekawe czemu TPSA nie zrobi tak ze impuls polaczenia z netem naliczany jest
od momentu zalogowania sie do sieci ....