Re: Ktory panel LCD wybrac?

Autor: obraxan_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 08 Oct 2002 - 13:20:13 MET DST

> Nie wiem który z wymienionych modeli, bo żadnego nie znam, ale zwróć uwagę,
> żeby:

> a) miał wygodną regulację jasności i kontrastu, nie w piątym poziomie
> czwartego menu, tylko bezpośrednio, odpowiednimi przyciskami do tego
> przeznaczonymi (a w ogóle czy jeszcze robią monitory z pokrętłami?)
no to nie jest akurat dla mnie najważniejsze, przeciez nie bede sie tym bawil
co piec minut

> b) miał możliwość ustawienia małej jasności i małego kontrastu, do pracy w
> ciemnych pomieszczeniach. Zauważyłem, że producenci paneli LCD podkręcają te
> parametry na maksa, chyba po to, żeby zamaskować kiepskie odwzorowanie
> kolorów przy małej jasności
moze i tak, ale chyba sony czy nec nie stosuja takich dziwacznych praktych, tak
mi sie wydaje

> c) miał równomiernie podświetloną całą powierzchnię, a nie środek jasny, a
> góra i dół ciemne
no sony chyba tez raczej badziewi nie wypuszcza

podaoba mi sie tez sony sdm-s71 17'
jezscze jedno pytanie: gdzie sa wieksze ikony (chodzi mi rozmiar rzeczywisty,
taki ktory bysmy zmierzyli linijka) w 15' czy w 17' przy ich nominalnych
rozdzielczosciach?
thx
pdzr.