Re: Ktory panel LCD wybrac?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 12:37:02 MET DST

Nie wiem który z wymienionych modeli, bo żadnego nie znam, ale zwróć uwagę,
żeby:

a) miał wygodną regulację jasności i kontrastu, nie w piątym poziomie
czwartego menu, tylko bezpośrednio, odpowiednimi przyciskami do tego
przeznaczonymi (a w ogóle czy jeszcze robią monitory z pokrętłami?)

b) miał możliwość ustawienia małej jasności i małego kontrastu, do pracy w
ciemnych pomieszczeniach. Zauważyłem, że producenci paneli LCD podkręcają te
parametry na maksa, chyba po to, żeby zamaskować kiepskie odwzorowanie
kolorów przy małej jasności

c) miał równomiernie podświetloną całą powierzchnię, a nie środek jasny, a
góra i dół ciemne

Paweł