Re: zbity z tropu.....

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 09:15:33 MET DST

Squallik wrote:
> przyzam sie, ze jestem naprawde ostro wkurzony...
> jak myslicie? coto moze byc? to cos z plyta glowna? czy z czym to moze byc?

Jak na mój gust, to po prostu coś nie łączy... :-))

Często zdarza się tak (zwłaszcza, jak płyta główna nie jest dobrze
podparta, że przy wciskaniu procesora, albo jakiejś karty, inne -
wcześniej wsadzone karty mogą zosatć poruszone i stracić kontakt.

Tym sposobem np. po wymianie wiatraka na procesorze może przestać
działać karta graficzna. Wniosek - jeszcze raz poskładać od początku,
i nie przesadzać z wciskaniem kart... :)

RobTM:)

--
** - Why a bike cannot stand up by itself?
** - Because it is two-tyred!