Re: ECS K7S5A i dżwięk

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 09:34:30 MET DST

Użytkownik "Waldek" <sobalaw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wymieniłem sobie płytę główną na ECS K7S5a Ver.3.1 z dźwiękiem na
pokładzie.
> Poprzednia była MicroStar-a też z dźwiękiem na pokładzie i tu niemiła
> niespodzianka. Dźwięk z ECS-a ma niższą moc niż z MicroStar-a, szczególnie
> to jest odczuwalne przy podłączeniu słuchawek.
> Wgrałem najnowsze sterownik i też nie pomogło.
> Czy jest jakiś standard określający moc wyjściową karty onboardowej czy
jak
> się komu podoba.
> A może to jakiś inny problem?
>
> Waldek

Bo prawdopodobnie dzwiek jest wystawiany prosto z odnuzek chipa bez
uprzedniego wzmocnienia jak w profesjonalnych kartach. To jest sygnal do
wysterowania wzmacniacza ja np mialem problemy z nagraniem filmu na VHS bo
dzwiek byl za cicho, pomoglo dopiero podpiecie wejscia Audio magnetowidu do
wyjscia wzmacniacza 40 W oczywiscie z zminimalizowanym podglosnieniem ;)