ECS K7S5A i dżwięk

Autor: Waldek (sobalaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 08:10:42 MET DST

Wymieniłem sobie płytę główną na ECS K7S5a Ver.3.1 z dźwiękiem na pokładzie.
Poprzednia była MicroStar-a też z dźwiękiem na pokładzie i tu niemiła
niespodzianka. Dźwięk z ECS-a ma niższą moc niż z MicroStar-a, szczególnie
to jest odczuwalne przy podłączeniu słuchawek.
Wgrałem najnowsze sterownik i też nie pomogło.
Czy jest jakiś standard określający moc wyjściową karty onboardowej czy jak
się komu podoba.
A może to jakiś inny problem?

Waldek