Nowy objaw zajętoci 202122 :-(

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 07:26:34 MET DST

Wybieram 0202122 w Katowicach.
Czekam "przepisowe" 30 sekund i teoretycznie powinienem zobaczyć komunikat
"Weryfikacja nazwy użytkownika i hasła".
Teoretycznie, bo albo ten komunikat w ogóle się nie pojawia po około
półtorej minucie połączenie zostaje przerwane z komunikatem "Komputer zdalny
nie odpowiedział".
Albo użytkownik jest weryfikowany pół minuty, minutę, albo znów komputer nie
odpowiedział.

Na powyższe zdarzanie mam około 20% szans w godzinach od 19 do 23 - od około
roku.
Rok temu to były sporadyczne przypadki, teraz nasilają się.

W dni wolne, do południa itd., poza "internetowym szczytem" do połączenia z
internetem zawsze dochodzi w 25 do 30 sekund, bez jakichkolwiek problemów.

Próba reklamacji na centrali zakończyła się odpowiedzą, ze TP S.A. nie mam
możliwości technicznych sprawdzania, czy doszło do faktycznego połączenia z
internetem, więc tylko kasują impulsy.

Czy tylko mnie wnerwia zaistniała sytuacja?
Kilka lat temu telekomunikacja sprawę stawiała uczciwie i co prawda nie
sposób było się dodzwonić na 202122 w godzinach wieczornych, ale
przynajmniej rachunek nie wzrastał za IMO niezrealizowane połączenia.
Bo cóż mi po wolnej linii, skoro "komputer nie odpowiedział".

--
Janusz - Vahanara