Przeniesienie systemu z partycji na inna partycje ?????

Autor: GRU (wetxxx_at_terramail.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 00:25:41 MET DST

Mam pytanko do Szanownych Grupowiczów. Czy istnieje możliwośc przeniesienia
systemu operacyjnego z jednej partycji na druga ???

Mam nastepujaca systuacje.
Na 1 partycji mam win xp , na 2 Winme. Chcialem zamienic system plikow tej 1
na ntfs ale w helpie doczytalem sie ze jezeli ma sie 2 systemy operacyjne,
nie mozna 1 partycji zaminic na ntfs, poniewaz nie bedzie dzialac menu
startowe wyboru systemu. Czy to prawda ? chcialbym oszczedzic sobie
reinstalacje winxp , ze wzgledu na to ze mam wszytsko skonfigurowane i nie
chce przez to wszytsko przechodzic jeszcze raz :)
Mam nadzieje ze istnieje jakis program lub moze winxp ma jakas funkcjie
ktora to umozliwia.

Prosze o sugestie

Pozdrawiam

JAcek