Re: HP 5550 - zlom

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 23:15:57 MET DST

Użytkownik "UM" <ulam_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Po czym wnosisz, że przemo skorzystał z gwaracji ?

Bylo tak. Drukare kupilem w sklepie ProAbit w Poznaniu. Jak za pierwszym
razem sie zepsula to poszedlem do najblizszego autoryzowanego
przedstawiciela HP jakim u mnie jest firma Ster Projekt i tam ja oddalem.
Wyslali oni ja do Wawy do HP-ka a ci wymienili mi ja na nowa. Tak wiec byla
to chyba gwarancja. Tak wiec sprawa z rekojmia zakonczona.
Ale powiedzcie mi jeszcze jedno. Czy na gwarancji producent moze mi
wymieniac ta drukarke na nowa w nieskonczonosc az do konca gwarancji, czy
tez po ilus wymianach w zwiazku z powtarzaniem sie tej samej wady musi mi
wymienic na inny typ, albo zwrocic wartosc rynkowa drukarki. Bo jest to
bledne kolo - kupilem drukarke a ona zamiast mi sluzyc bedzie 3/4 roku w
serwisie a po gwarancji ja wyrzuce. W karcie gwarancyjnej nic na ten temat
nie ma napisane.