Re: Zasilacz ATX, obudowa AT...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 14:18:54 MET DST

Marcin Dąbrowski wrote:

> Witam!
> Mam plyte pod P Pro ze standardem ATX, jednakze obudowa, ktora dla
> niej przeznaczylem jest w standardzie AT. Oczywistym jest (wg mnie
> :-) ), ze powinien sie pojawic zasilacz ATX, jednak czy jakiekolwiek
> przerobki obudowy beda mnie mogly ominac? Jesli nie, to co w takim
> wypadku bede musial z nia zrobic. To jest starszy Green Hi-Tower.

Jak Hi-tower to nie ma wiekszego problemu. Najwieszy problem to moze byc z
wyprowadzeniami z tylu, ale mozna wyciac prostokat i wstawic tam gotowa
blaszke z wyprowadzeniami (za grosze dostaniesz w serwisach komputerowych).
Z przyciskiem tez nie jest problem, stary mozna zostawic tylko wyciac
miejsce na nowy.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!