Zasilacz ATX, obudowa AT...

Autor: Marcin Dąbrowski (jacklon_at_jacklon.net)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 02:32:19 MET DST

Witam!
Mam plyte pod P Pro ze standardem ATX, jednakze obudowa, ktora dla niej
przeznaczylem jest w standardzie AT. Oczywistym jest (wg mnie :-) ), ze
powinien sie pojawic zasilacz ATX, jednak czy jakiekolwiek przerobki obudowy
beda mnie mogly ominac? Jesli nie, to co w takim wypadku bede musial z nia
zrobic. To jest starszy Green Hi-Tower. Jesli trzeba to cos przylutuje i w
ogole. To ma dzialac i z chcecia Wake On Lan bym uruchomil...

Pozdrawiam
Jacklon
jacklon_at_jacklon.net