Re: monitor - w skelpie czy na gieldzie?

Autor: Piotr Chmielewski (chmiel_at_mech.pw.edu.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 13:18:40 MET DST

Uzytkownik "oVo" <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> 1. W sklepie, chyba ze na gieldzie sprzedaje firma co ma normalnie
> sklep i ze wszystkimi dokumentami;

Wydaje mi sie, ze chodzilo o stoisko loriena na gieldzie - dostaje sie tam
dokladnie
taki sam sprzet i papiery jak w sklepie tylko ze te pare % taniej. Fakt, ze
w sklepie
mozna powybrzydzac i zazyczyc sobie pokazania kilku egzemplarzy tego samego
modelu monitora dopoki obraz nie bedzie nam odpowiadal, ale ja zaryzykowalem
(jak zawsze) i wzialem na gieldzie - trafil mi sie bardzo dobry egzemplarz.

Bucz