Re: monitor - w skelpie czy na gieldzie?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 19:27:59 MET DST

On Sat, 5 Oct 2002 14:21:55 +0200, "Olej" <olej_at_acn.waw.pl> wrote:

>Mam zamiar w najblzszym czasie kupic monitor Samsung 959NF
>W sklepie Lorien kosztuje 1632 zl a na gieldzie 1510 zl.
>Roznica jest taka, ze w Lorien mozna potestowac go przed kupnem a na
>gieldzie pudlo do reki i do widzenia....
>Wedlug Was co sie bardziej oplaca?

1. W sklepie, chyba ze na gieldzie sprzedaje firma co ma normalnie
sklep i ze wszystkimi dokumentami;

2. Takie sprawdzanie jak ludzie najczesciej uskuteczniaja zawsze mnie
bawi. Zeby sprawdzic geometrie i regulacje wszystkich parametrow to
monitor musi byc wlaczony 15-30 minut. Zaraz po wlaczeniu moze miec
rozjechane kolory ktore mu sie potem ladnie zjezdzaja z powrotem albo
moze miec obraz zylete z ktorego po 30 minutach robi sie rozmazany
obraz z przebarwieniami.
Wiec tylko sklep, zazyczyc sobie wlaczenie monitora, przez 15-20 minut
czytac dokumentacje i bawic sie menu, a potem odpalic Nokia MT albo
NEC MT i patrzec co jest na ekranie.

Pozdrawiam

oVo