Re: zdychający NEC 750+

Autor: bobek (bob1969_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 23:34:05 MET DST

> Mam NEC'a FE991sb nic do tej pory sie z nim nie dzialo twoj przypadek
> jest raczej jednostkowy a mowic nie kupujcie NEC'ow chyba nie miales
> wczesniej do czynienia z Philipsami i LG ja mialem to nieszczescie a odkad
> kupilem NEC'a jestem naprawde zadowolony najlepszy monitor jakiego
uzywalem
> do tej pory.

nie miałem żadnych doświadczeń, kupiłem na podstawie (przede wszystki)
opinii i oględzin,
jeżeli kupuje sie niby coś "markowego" to chyba oczekuje się bezawaryjnego
działania inaczej bym kupił jakiegoś AOCa czy Relisysa (nie przymierzając)
a poza tym wszystko teraz to chłam od żółtków co skladają wszystko za miskę
ryżu
pozdr.