Re: zdychający NEC 750+

Autor: bart (bartsoft_at_o2.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 20:42:11 MET DST

Użytkownik "WiseMan" <wise-man_at_NO.SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> Mialem to samo na moim LG, po pewnym czasie przestal dzialac i nic sie
nie
> pojawialo. Serwis trwal 1 dzien i zaplacilem chyba 50 zl. Wystarczylo
> wyregulowac costam, juz nie pamietam :(

   Mam NEC'a FE991sb nic do tej pory sie z nim nie dzialo twoj przypadek
jest raczej jednostkowy a mowic nie kupujcie NEC'ow chyba nie miales
wczesniej do czynienia z Philipsami i LG ja mialem to nieszczescie a odkad
kupilem NEC'a jestem naprawde zadowolony najlepszy monitor jakiego uzywalem
do tej pory.