Re: zbyt niskie napiecie na plycie MSI?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 17:46:39 MET DST

Kuba wrote:
> Od kilku dni mam nowy sprzet. Plyta glowna to MSI 845E Max.
> Zainstalowalem dostarczony do niej program PC Alert III System
[ . . . ]
> 2.97-3.63V. Kiedy otwarty jest tylko ten PC Alert, a ja nie robie nic
> przy komputerze to napiecie wynosi 2.98-2.99V.

Oczywiście rozumieszz, że ten parametr to jest napięcie zasilające płytę
główną, a nie napięcie "na płycie" ?

> Na wszelki wypadek pozostaly sprzet to: PIV 2,0 GB, 2x256 MB DDR 266
> MHz, grafika MSI G4Ti4200-Dt64, HDD Seagate 60 GB, DVD, CD-RW, karta
> TV. Aha, system operacyjny to Win 98 SE.

no ślicznie, ale żaden z tych elementów nie jest odpowiedzialny za
zasilanie Twojej płyt głównej :)

Skoro nie sprawia Ci to problemów, to ... zastanów się, jakie mogą być
inne konsekwensje używania zasilacz który dostarcza napięcie poniżej
paramatrów.

B.