zbyt niskie napiecie na plycie MSI?

Autor: Kuba (roznosci_at_aprim.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 11:42:58 MET DST

Witam!

Od kilku dni mam nowy sprzet. Plyta glowna to MSI 845E Max. Zainstalowalem
dostarczony do niej program PC Alert III System Monitor, jak sama nazwa
wskazujaca monitorujacy system: temperature, napiecie, itd.
Po uruchomieniu jakiegos programu - zazwyczaj gra, ale takze np. Photoshop
czy Norton AntiVirus - ten programik (PC Alert) zaczyna alarmowac, ze
napiecie 3.3V spadlo ponizej dopuszczanego poziomu. Widelki ustawione sa na
2.97-3.63V. Kiedy otwarty jest tylko ten PC Alert, a ja nie robie nic przy
komputerze to napiecie wynosi 2.98-2.99V.
Wszystkie pozostale parametry (temperatura, napiecia w innych zakresach)
mieszcza sie w dopuszczonych granicach.
Czy nalezy sie tym przejac i jakos zareagowac, czy po prostu wylaczyc ten
alarm? Nawet kiedy napiecie jest ponizej progu, nie zauwazylem zadnego
problemu z praca komputera.
Na wszelki wypadek pozostaly sprzet to: PIV 2,0 GB, 2x256 MB DDR 266 MHz,
grafika MSI G4Ti4200-Dt64, HDD Seagate 60 GB, DVD, CD-RW, karta TV.
Aha, system operacyjny to Win 98 SE.
Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam

Kuba