Re: monitor - w skelpie czy na gieldzie?

Autor: Mirek Ziółek (mirek_at_astercity.net)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 14:34:09 MET DST

Olej wrote:
> Mam zamiar w najblzszym czasie kupic monitor Samsung 959NF
> W sklepie Lorien kosztuje 1632 zl a na gieldzie 1510 zl.
> Roznica jest taka, ze w Lorien mozna potestowac go przed kupnem a na
> gieldzie pudlo do reki i do widzenia....
> Wedlug Was co sie bardziej oplaca?

ja bym bral w sklepie, roznica 100 zl przy tej kwocie to niewiele.

> Dodam ze za bardzo sie nie znam na monitorach wiec szczerze mowiac
> nie wiem na co zwracac uwage w tym Nokia Monitor test.
> Jak znaczace moga byc roznice miedzy poszczegolnymi egzemplarzami?

przedewszystkim jak masz test taki w "kratke" to patrzysz czy nie wylaza
inne kolory z pod tych ktore sa. patrzysz tez na ostrosc w rogach, i na
srodku, jakies odswiezania przy max rozdzielczosci.
Co to roznic, moga siegac na kilku procent, a producent albo uzna naprawe
gwarancyjna badz poprostu powie ze ten typ tak ma a jesli chesz mniec ladny
obrac to kup se LCD :) mi tak odpowiedzieli z serwisu kilka lat temu wtedy
LCD bylo cudem techniki.

--
Mirosław Ziółek