Re: P4 2,0 + Coolmaster

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 13:31:20 MET DST

> Posiadam Procesor P4 2,0 Northwood + wentylator Coolmaster
DI4-7H53D.
> Gdy mam otwarta obudowe wszystko jest w porzadku, wentylator chodzi
> cichutko, jednak gdy zamkne obudowe wentylator zaczyna dzialac
strasznie
> glosno. Temperatura procesora sie przez to nie podnosi. Pewnie mam
kiepska
> obudowe i nie odprowadza ona dobrze ciepla. Jak moge poprawic
sytuacje ?

Wentyl ciągnący 80mm z tyłu obudowy...Jak za mało, dołóż to pchający z
przodu...Jak za mało to wymień zasilacz na taki, co wciąga powietrze
od spodu (bezpośrednio z procesora)... Jak za mało, dołóż chłodzenie
wodne...Jak za mało wymień wodę na ciekły azot...Ewentualnie możesz
też wymienić obudowę, ale jeden wentyl ciągnący powinien sprawę
ochłodzić ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl