P4 2,0 + Coolmaster

Autor: Piotr Wojcicki (grupy_at_wujo.net)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 13:25:43 MET DST

Posiadam Procesor P4 2,0 Northwood + wentylator Coolmaster DI4-7H53D.
Gdy mam otwarta obudowe wszystko jest w porzadku, wentylator chodzi
cichutko, jednak gdy zamkne obudowe wentylator zaczyna dzialac strasznie
glosno. Temperatura procesora sie przez to nie podnosi. Pewnie mam kiepska
obudowe i nie odprowadza ona dobrze ciepla. Jak moge poprawic sytuacje ?