Re: Jaki system plików NTFS czy Fat32 ?

Autor: sebastis (sebastis_at_go2.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 08:39:38 MET DST

> Chyba, ze sie uzyje Partition Magic

Witam,
Z tym bym radzil uwazac, kilka razy mnie niemilo zaskoczyl.

> Podobno NTFS jest wolniejszy ? Dużo wolniejszy ?

Z moich ogledzin podczas uzytkowania jest i to znacznie po pewnym czasie,
zwlaszcza jak sie zacznie bawic szyfrowaniem itd., duzo zalezy od sprzetu i
dysku. Na nowych kompach nie powinno byc problemu. Pamietam tylko, ze na
celeronie 466 doprowadzil mnie do placzu pod wzgledem wydajnosci.