Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 01:36:19 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> roftl :) bo się winda mu szybciej ładuje :)

serio :)
no i np teraz jak mam slaby (p100) komp to roznica jest ogromna , np
odpalenie UltraEdit trwa 4 sekundy , a na normalnym dysku 5400 trwa z 10
sek :)

> kurde, mnie rozbija jak ludzie czekają po 5 minut na załadowanie
> kobyły o imieniu win2k, a mi się mój kochaniutki linux odpala od
> wywołania lilo w 10 sekund, a odpalenie iksów trwa 5 sekund. na dysku
> 5400rpm. zresztą, on tyle co win nie ładuje :)

bajki opowiadasz albo masz zero usloog, mi sie do Xuf logowal dobrze
skonfigurowany komp po okolo 20-30 sek od lilo conajmniej (IBM ICL na
promisie, TB 1.4, 512mb ramu i voodoo3), same zasrane uslugi to ze 20
sekund

> to mu dysk fajnie bzyczy ;) ale ma za to 5 latek gwarancji :)

jak kupil uzywany ? :D

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod