Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 22:45:41 MET DST

RusH do pl.comp.pecet napisał(a):

>:)) moje V3 3000 jest zimne i chodzi na 205MHz bez artefaktuf :P

na szczęście 2.4.19 ma jakiegoś dziwnego pacza na to, bo problemy przy
update 2.4.18->2.4.19 zniknęły. czasem przez chwilkę mam śnieg na
ekranie, ale po chwili znika ;>

btw: to może podmień sobie w swoim wudu ten cooler na blaszkę z puszi -
ten sam fekt co u mnie :)

> widze pomiedzy basia :P a raczej czuje jak sie odpala winda .. bo potem
> jusz nie :DDD , tz winda na IBM wchodzi szybciej , ale gdybym kopiowal
> nalogowo to tez bym czul

roftl :) bo się winda mu szybciej ładuje :)

kurde, mnie rozbija jak ludzie czekają po 5 minut na załadowanie kobyły
o imieniu win2k, a mi się mój kochaniutki linux odpala od wywołania lilo
w 10 sekund, a odpalenie iksów trwa 5 sekund. na dysku 5400rpm. zresztą,
on tyle co win nie ładuje :)

> no i zawsze wrooci nowy (chyba ze byl z Action to go wredziole naprawia
>:D), czasem wiekszy :P

najpierw mały, a potem duży? :P

> taa , a jak ktos siedzi w necie pod IE6 cala dobe i ma icq gg opslooka i
> worda otwartego ? :P

to mu dysk fajnie bzyczy ;) ale ma za to 5 latek gwarancji :)

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|