Re: SDI vs Neostrada

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 23:14:28 MET DST

Użytkownik "Magdalena" <hylos_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> regulamin mowi ze nie mozna dzielic, ale ja chcialabym wiedziec czy
> oni moga to zweryfikowac, czy oni maja na to jakas metode ? czy nagle
> okaze sie ze mam zaplacic kare
Moga, to akurat nie jest zaden problem. Wystarczy ze im sie zechce
to sprawdzic. Stosujac takie a nie inne metody rodzialu mozesz jedynie
zmniejszyc prawdopodobienstwo wykrycia ale go nie wykluczysz.

Dlatego powinnas sie zainteresowac blizniacza usluga, oparta o dokladnie
ta sama technologie, nieznacznie drozsza ktora charakteryzuje sie brakiem
zakazu dzielenia lacza.

Szczegoly znajdziesz tu: www.internetdsl.pl

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and