Re: SDI vs Neostrada

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 23:11:14 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> AFAIK usługa Neostrada jest realizowana właśnie poprzez technologię
> DSL, konkretnie ADSL. Technicznie rzecz biorąc pasmo można oczywiście
> podzielić, co TPSA na to -tego nie wiem ;)

Widze ze nie wiesz...
Neostrada+: www.neostrada.pl
Internetdsl: www.internetdsl.pl

Twoj przedpiszca mial racje, wystarczy wziasc usluge InternetDSL i
problemu z dzieleniem nie ma. A nawet sa bonusy w postaci stalego
IP - Neostrada i Neostrada+ ma zmienne.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and