Jak cyfrowo podlaczyc karte dzwiekowa do amplitunera

Autor: Sliwa (sliwa_at_onet.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 21:58:24 MET DST

Witam Serdecznie

Mam ogromna prosbe. Mianowicie chcialbym podlaczyc swoja karte SB Audigy
Player do swojego amplitunera DENON AVR 1803 (amplituner posiada tylko
wejscie cyfrowe coaxial digital i wejscie optyczne optical digital). Mam
tylko mozliwosc podlaczenia przez wyjcie mini jack SPDIF digital out ktore
na karcie jest jednoczesnie wyjsciem cyfrowym i analogowym. Mam ogromna
prosbe czy moglby mi ktos z grupowiczow wytlumaczyc jako kompletnemu laikowi
jak to podlaczyc zeby wszytko dzialalo. Niestety nigdzie nie moge uzyskac
jednoznacznej odpowiedzi. Probowalem sobie nawet zlozyc taki kabel przez
specjalistyczny sklep ale niestety po podlaczeniu dzialaja tylko dwa
przednie glosniki. Ten kabel to z jednej strony mini jack (mono) polaczony
kablem koncentrycznym 75 ohm (podwojnie ekranowanym) z drugiej strony wtyk
chinch. Po podlaczeniu tego "zestawu" do amplitunera ten prawidolowo wykryl
zrodlo cyfrowe, ale podczas robienia standardowego testu glosnikow w
mikserze odzywaja sie tylko dwa przednie glosniki.

Pozdrawiam
Sliwa