konserwacja drukarek atramentowych

Autor: Danonwoj (danonwoj_at_WYTNIJ_TOkonto.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 21:48:27 MET DST

WITAM!

    Posiadam już siódmy rok drukarkę atramentową (HP DeskJet 600). Sprawuje
mi się dobrze i nie chce jej zmieniać. Stąd wychodzi moje pytanie: w jaki
sposób pielęgnować (ew. czyścić) drukarkę,aby służyła jak najdłużej? Co
smarować? Aby była cichsza itp.? Dotychczas smarowałem lekko smarem
prowadnicę (rurkę aluminiową,która biegnie wzdłuż całej drukarki; suwa się
po niej głowica z atramentem oraz rolki podajnika spirytusem przecierałem.
Drukuje w miarę dużo i ostatnio się strasznie rozdzwoniła hałasami. Pracuje
głośno? Da się jakoś na to zaradzić?
pozdrawiam,
<WOJTEK>