Re: Re: Płyta główna - ograniczenie pojemno¶ci dysku

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 21:02:16 MET DST

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in

> RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisa³(a):

> Nigdzie nie napisalem, ze zeby OS wykryl dysk
> musi tez go wykryc bios. Troche dopowiadasz za mnie.

no bo zgaduje jusz , nie mam pojecia o jakiej innej sytuacji moszesz pisac
:) konkretnie w punktach moze ? :)

> Raz post sie zatrzyma, a raz bios pusci go dalej.

dysk jest uszkodzony , nie ma czegos takiego jak zdaszenia losowe w
sprawnym komputerze

> Ej, no gdzie ja to napisalem ?? Nie przekrecaj.
> To nie tak. Nie napisalem, ze win98 nie wykryje sam dysku, tylko, ze
> nie zawsze mu sie udaje.

jak wyzej , losowo = cos zepsute

> Skoro sam u siebie tak mialem w robocie
> raz czy dwa, to nie widze powodow dla ktorych mialoby to byc
> jakims odosobnionym przypadkiem.

to bylo uszkodzenie :)

> W kazdym badz razie chyba EOT, bo zaczyna sie gra zdan
> i male kolko :-)

ok

Pozdrawiam.

--