Re: Płyta główna - ograniczenie pojemno¶ci dysku

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 19:56:16 MET DST

RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisa³(a):

>bios WOGOLE dysku nie musi wykrywac,OS sam go sibie wykryje , nie spotkalem
>sie z takim przypadkiem zeby nie wykryl .. to nie jest magia voodoo tylko
>standard IDE :/

Nigdzie nie napisalem, ze zeby OS wykryl dysk
musi tez go wykryc bios. Troche dopowiadasz za mnie.

>nie ? chodzi o to ze bios zawiesza sie gdy ma ograniczenie 32GB

Raz post sie zatrzyma, a raz bios pusci go dalej.
Nie zawsze sie zawiesza jesli tylko nie potrafi
obsluzyc powyzej 32 GB (dlatego masz mozliwosci
probowania wykrywania go pozniej OS'em :-) )

>w momencie w ktorym napisales ze WIN98 czy inny nie wykryje sobie sam HDD

Ej, no gdzie ja to napisalem ?? Nie przekrecaj.
To nie tak. Nie napisalem, ze win98 nie wykryje sam dysku, tylko, ze
nie zawsze mu sie udaje. Skoro sam u siebie tak mialem w robocie
raz czy dwa, to nie widze powodow dla ktorych mialoby to byc
jakims odosobnionym przypadkiem.
W kazdym badz razie chyba EOT, bo zaczyna sie gra zdan
i male kolko :-)

Andy