Re: Pomóżcie prosze!

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 17:46:23 MET DST

"Michał Kostrzewa" <kosa_at_ekopak-jatne.com.pl> napisał(a):

> Czy da sie cos z tym zrobic?

Powinno.

> Czy to moze byc jakis najnowszy wirus
>ktorego nie lapia programy?

Mogl. I to wcale nie najnowszy.

> Czy jak sformatuje dysk to bedzie OK?

Nie powinienes robic formatu juz od razu.
Jest wiele rzeczy do sprawdzenia przed tym :-)

> Dlaczego tak sie stalo? Czy moglo
>to byc spowodowane nieodpowiednim zamknieciem systemu (resetowaniem) ?

W bardzo sporadycznych przypadkach moglo.

>POMOZCIE PROSZE ! nie usmiecha mi sie kupowac nowego HD.

1.Sciagnac program ze strony producenta i przetestowac
pod katem sprawnosci fizycznej dysku.
2. Uruchomic komputer z dyskietki startowej
 i przetestowac strukture logiczna dysku.
3. Jesli nie bedzie bledow lub bledy dadza sie usunac,
naprawic obszar rozruchowy dysku.

Po szczegoly i nazwy programow do tych operacji
zapraszam na wlasciwa grupe.

Andy