Re: Pomocy przy wyborze plyty+procka :)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 16:17:38 MET DST

SunWoj <sunwick_at_wp.pl> wrote in

> Witam.
> Zacznijmy od tego ze uzywam kompa do internetu (gr.dysk., troche www,
> mail, GG - wiekszosc to sam text.), office, divx... filmy-ogladanie,
> mp3... W sumie to robie to co wszyscy na kompie.
> Zaznaczyc chce ze w ogole nie gram. Jednak dobrze zeby moj sprzet
> potrafil czasem odpalic jakas gierke.
>
> W tej chwili mam Celerona 333MHz.
> Co mnie najbardziej denerwuje to to ze bardzo wolno mi kopiuje duze
> pliki pomiedzy HDD. Mam HDD 40 GB Seagate U5 /glosno to chodzi/ :)
> -grafika to jakies ATI 4MB dla filmow wystarczy, chyba na AGP 2x to
> [...]

prowokacja ?

zmienia sie CALOSC plyte i procesor na raz, albo kupp zwykla plyte i
uszywanego Durona .. albo wydaj kase na panny i pifo i zapomnij o kompie ..
a co do HDD to go poprostu ZMIEN na szybki a nie proca zmieniac chcesz

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P