Pomocy przy wyborze plyty+procka :)

Autor: SunWoj (sunwick_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 16:02:45 MET DST

Witam.
Zacznijmy od tego ze uzywam kompa do internetu (gr.dysk., troche www,
mail, GG - wiekszosc to sam text.), office, divx... filmy-ogladanie,
mp3... W sumie to robie to co wszyscy na kompie.
Zaznaczyc chce ze w ogole nie gram. Jednak dobrze zeby moj sprzet
potrafil czasem odpalic jakas gierke.

W tej chwili mam Celerona 333MHz.
Co mnie najbardziej denerwuje to to ze bardzo wolno mi kopiuje duze
pliki pomiedzy HDD. Mam HDD 40 GB Seagate U5 /glosno to chodzi/ :)
-grafika to jakies ATI 4MB dla filmow wystarczy, chyba na AGP 2x to
chodzi
-128 MB SDRAM;
        Chcialbym sie zapoatrzyc w taka plyte zeby majac ja z 12
miesiecy, moc dokupic sam procesora, np. co tam bedzie Athlon 3 GB?
:)
Na plyte moge wydac duzo, na proca na razie mniej dlatego mysle o
rozbudowie za np. rok. Jednak boje sie ze jak kupie teraz plyte to za
jakis czas tak zmienia sie procki ze nie beda w ogole pasowac. Raczej
na pewno to sie stanie ale chcialbym zeby do konca 2003 roku jakiegos
np. Althona 3 GB wrzucic :)
No sam nie wiem??? Da rade tak zrobic?
Pentium IV chyba odpada bo juz slyszalem ze Socket ma sie zmienic wiec
raczej stawiam na Athlona-czy tu Socket sie szybko nie zmieni?
Wiec prosze o pomoc w wyborze:
- taniego procesra,
- dobrej (drozszej?) plyty (nie ECS :)),
- chyba RAM to juz na DDR zainwestuje
- no i obudowy do tego wszystkiego
Dysk mam, CD recordera tez mam, grafike jako taka mam-no chyba ze ona
bedzie zwalniac wszystko?

Dzieki za wszelkie sugestie-beda cenne dla mnie :)

Pozdrawiam.
Wojtek