Re: chłodzenie Athlona

Autor: Daniel 'Danthe' Bilski (dantheno_at_spamjunior.intercredit.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 14:43:26 MET DST

Paweł Paroń wrote:

> A ile to kosztuje i czy w ogóle można kupić osobno, bez procesora? I
> dlaczego miałby być jakoś szczególnie cichy, jeśli to zwykły wiatrak?

Nie wiem ile kosztuje, nie wiem tez gdzie go kupic, jak na razie sie
tylko zastanawiam ;) (problem w tym ze moze byc za malo wydajny, p4 nie
wydziela chyba tyle ciepla co athlon, i mocowanie jest inne). Jak dorwe
w koncu takie cos to dam znac jak poszlo.
Co do cichosci to nie wiem dlaczego, ale JEST cichszy i to sporo.
Zapewne wplyw ma uksztaltowanie radiatora i lopatek wentylatora.

pozdrower

--
  Daniel /DanThe/ Bilski
  Amiga 1230 user