Re: chłodzenie Athlona

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 13:16:28 MET DST

On Thu, 03 Oct 2002 14:07:58 +0200, Daniel 'Danthe' Bilski
<dantheno_at_spamjunior.intercredit.pl> wrote:

>Sproboj odkrecic tego grilla srebrnego, troche bedzie ciszej

Odkręciłem, dodatkowo wyciąłem tę blaszaną kratkę, zasłaniającą wylot z
zasilacza, trochę pomogło. Zmniejszyłem obroty wiatraka na procesorze do
około 2000, w zasilaczu jeszcze bardziej, zmniejszyłem taktowanie z 1400 na
jakieś 1150. W ten sposób uzyskałem efekt zbliżony do tego, jaki miałem na
starym P200 przed wyciszaniem, czyli nadal jak dla mnie o wiele za głośno.
Przynajmniej nie szumi już jak suszarka do włosów, bo po pierwszym włączeniu
tego złomu to byłem załamany.

>ja zastanawiam sie nad zaimplementowaniem oemowego wentyla od p4, sa
>cichutkie.

A ile to kosztuje i czy w ogóle można kupić osobno, bez procesora? I
dlaczego miałby być jakoś szczególnie cichy, jeśli to zwykły wiatrak?

Paweł

--
Rowerem na Północ - Alaska, Szkocja, Islandia, Norwegia
http://acn.waw.pl/pawelp/