Re: Jak podlaczyc kompa do TV?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 02:22:11 MET DST

"MarkX" <markv_at_poczta.onet.pl> wrote in news:anfnr4$gcf$1_at_news.onet.pl:

> Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
> napisał:Xns929AEFA8A7FAArushcomputersystems_at_158.75.33.142...

> bzdura.

a ja Piotrek , milo mi :P

> Mam tv-out s-video i telewizor z wyjsciem euro.

jednym i jedynym , ok

> Polaczenie
> wyglada nastepujaco. Podlanczam kabelek ,taka przelotka do wejscia
> tv-out. Z drugiej strony tego kabelka przelotki podlanczam kabel typu
> chinch.

i w tym momecie przeczytaj z 50 razy mojego posta .. na Svideo nie ma
koloru , na Video jest :/

> Co do koloru czesciowo masz racje ,jednak nie zalezy to od tego typu
> podlaczenia a od konkretnego telewizora i sygnalu jaki moze przyjac.

nie , to jest STANDARD, Euro wymyslili z 20 lat temu , Svideo z 5 lat temu
, poprostu TV z jednym Euro nie maja wejscia SVideo i beda wysfietlac obraz
MONO

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod