Odp: Jak podlaczyc kompa do TV?

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 23:21:30 MET DST

Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns929AEFA8A7FAArushcomputersystems_at_158.75.33.142...

> oczywiscie , tylko ze nie bedzie mial koloru

bzdura. Mam tv-out s-video i telewizor z wyjsciem euro. Polaczenie wyglada
nastepujaco. Podlanczam kabelek ,taka przelotka do wejscia tv-out. Z
drugiej strony tego kabelka przelotki podlanczam kabel typu chinch. Druga
strone chincha wpinamy do tej przejsciowki (kostka) chinch-euro. Na tej
kostce znajduja sie jeszcze gniazga na audio L i R. Mam tak podlaczone i
jest OK.
Co do koloru czesciowo masz racje ,jednak nie zalezy to od tego typu
podlaczenia a od konkretnego telewizora i sygnalu jaki moze przyjac.

--
pozdrawiam
markx