Re: Spire 5E34B3-H

Autor: Michał (michwita_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 19:20:39 MET

Użytkownik "Tormentor" <var_emreis_at_wp.pl> napisał:

> Na jaki wentylator wymieniles, jesli mozna spytac...? I ew. gdzie mozna go
> kupic, model, co przemontowales? Akurat z montazem nie bylo chyba tyle
> roboty bo wentylator przymocowany jest w dosc toporny sposob - srubki
> wkrecone w radiator...

Wymieniłem na wentylator o wymiarach 8x8x2,5cm. Kupiłem go w sklepie za
15zł. Problem w tym, że ten wentyl jest odrobinę za duży do tego radiatora i
wkręty trzeba wkręcić pod kątem. W tym celu w nowo zakupionym wentylatorze
trzeba lekko rozwiercić otwory pod kątem. Trochę roboty jest, ale naprawdę
warto. Taki wentylator kręci się z 3000obr., a ponadto jest wydajniejszy.
Mój A1000 ma na nim temperaturę max.45st.

Pozdrawiam,
Michał