Re: Jakosc wydrukow Lexmarka?

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 15:49:05 MET

Użytkownik wrote:
> Znalazelem taki oto review Lexmarka Z45 na CNET'cie: (wykrzykniki sa
> moje)

Ja mam Z-32, widzialem rozne inne modele (nie pamietam jakie to byly...) w
akcji i IMHO tekst drukowany jest OK, nie narzekam, ale grafika kolorowa to
pozal sie boze...Osobiscie twierdze, ze _jak sa_ pieniadze, to lepiej kupic
HP.
Co do napelniania, to nie mialem problemu z Lexmarkami, ani z HP. Bardziej
mi sie podobaja wydruki HP. Aha, jeszcze jednym kryterium dla mnie jest
wielkosc pojemnikow na tusz: teraz te nowe drukarki maja jakies takie male,
mieszcza 10-20 ml tuszu, czyli tyle co dobre spluniecie ;))

--
Pozdrawiam
Rufik