Re: abit be6 + baracuda IV 80GB

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 15:18:17 MET

Użytkownik "uszki" napisał:

> koles mial duze problemy z tym dyskiem
> podpietym pod kontroler hpt 366.

Barracudy są ogólnie znane z bardzo kiepskiej współpracy z
kontrolerami typu RAID wbudowanymi na płycie.
Obecnie mam płytę MSI KT3 Ultra ARU z kontrolerem Promise FastTrack
133. Jeden z moich dysków, Barracuda ATA IV 80 GB niestety nie jest w
ogóle przez ten kontroler rozpoznawana. Poza upgradem BIOS'u do płyty
nie byłem na razie w stanie dotrzeć do nowego BIOS'u dla samego
kontrolera.

Pozdrawiam,
Sniper