czeski film :-))

Autor: Hubert Kacprzak (hiubi_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 15:19:11 MET

Ech doinstalowałem sobie IISa (w XP prof PL) i jakie było
moje zdziwienie, gdy po otworzeniu kosoli (tudzież strony startowej)
wszystko jest po Czesku :-)) To nie żart!
System jest preinstalowany (bo to laptop) ale po przywróceniu
systemu z płytki i doinstalowaniu IISa jest to samo :-(
Jak w czeskim filmie ;-))
Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim???
Dokumentację / helpa mogę sobie dograć z innego systemu, ale co z
resztą?

Dodam, że odpowiedź Compaq'a (komputer ten to Compaq
Evo N800v) była co najmniej dziwna... kazali dostarczyć komputer
wraz z płytkami. Chciałem wysłac same płytki - nie zgodzili się, bo
"nie mają takiego modelu u siebie" :-)))

Macie jakieś pomysły??? Nie za bardzo chcę się pozbywać na jakiś
czas swojego sprzętu, tym bardziej, że mam tu skonfigurowanych
sporo rzeczy, które nie mogą się dostać w niepowołane ręcę więc
wszystko wywalać najpierw, a później instalować... paranoja...
A poza tym zostałbym bez sprzetu, bo Compaq nie ma maszyn
zastępczych...

Pozdrawiam,
Hiubi