Wybór monitora 17"

Autor: Pjnjo (pjnjo_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 15:18:14 MET

W tej chwili mam 15" NEC V520 i zaczyna mnie powoli drażnić swoimi 15"
oraz lekko wyblakłymi kolorami.
Przymierzam się więc do zmiany na jakąś 17 , mam na to około 1100 PLN
i nie wiem co wybrać.
Znalazłem kilka monitorków które mnie interesują i chciałbym poznać
opinie użytkowników następujących monitorów:

1. LG Flatron F700P
2. Samsung Syncmaster 757 DFX
3. IIyama Vision Master Pro 413 (HF703UT).
4. NEC FE791 Superbright.

Przy monitorze spędzam dosyć dużo czasu , na obecną 15 mam założony
filtr Polaroid i zmęczenia oczu nie odczuwam nawet po 6 godzinnym
gapieniu się w kinol .
Czy nowsze modele pozwolą mi na takie katowanie oczu bez wyraźnych
efektów ubocznych czy też zakup filtra okaże się koniecznym ?

--
Pjnjo