Re: abit be6 + baracuda IV 80GB

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 13:28:24 MET

"uszki" <uszki_at_poczta.gazeta.pl> wrote in

/ciach.../

> czy ma ktos moze z gupowiczow taka konfiguracje?? wlasnie sie
> przymierzalem do kupna barki i plytki od kumpla, ale w internecie
> znalazlem na jakims forum
> http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/apr02/10885.html ze koles mial duze
> problemy z tym dyskiem podpietym pod kontroler hpt 366. Bios
> kontrolera u kumpla to 1.25
>
> prosze o odpowiedzi bo niedlugo mam zamiar kupic a nie chce sie naciac

Dobrze, ze pytasz bo ja kupilem Barracude i sie delikatnie nacialem. Nie rozwieje Twoich
watpliwosci do konca, bo mam Abita BX133 z HPT370, a moja Barracuda IV to model 40
GB. BIOS kontrolera byl u mnie bardzo stary, bo 1.0062. Na starych sterownikach
dolaczonych do plyty nie dzialalo. Sciagnalem wiec sterowniki ze strony highpoint-tech.com i
abit w bardzo wielu wersjach by je sprawdzic, nie chcialem aktualizowac BIOSu. Nie dzialalo
na zadnych sterownikach (1.03, 1.1, 1.2, 2.019) oprocz 2.31 i 2.32 (najnowsze). Na tych
ostatnich dziala bezproblemowo do dzis. Co prawda to inny HPT i inna Barracuda, ale moze
moj opis podsunie Ci jakis pomysl. Rozwiazanie powinno byc analogiczne (zakladajac, ze
bylby jakis problem).

Wojtek