Re: abit be6 + baracuda IV 80GB

Autor: MS (m__s_at_wp.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 14:03:18 MET

> czy ma ktos moze z gupowiczow taka konfiguracje?? wlasnie sie
przymierzalem
> do kupna barki i plytki od kumpla, ale w internecie znalazlem na jakims
> forum http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/apr02/10885.html ze koles mial
duze
> problemy z tym dyskiem podpietym pod kontroler hpt 366. Bios kontrolera u
> kumpla to 1.25
>
> prosze o odpowiedzi bo niedlugo mam zamiar kupic a nie chce sie naciac

Mam baracude III i bardzo kiepsko chodziła na HPT366.
Sprawdziłem ile zajmuje kopiowanie dużego pliku :
na HPT366 prawie 9min , na zwykłym kontrolerze ok. 6min
Wynik był powtarzalny , w rezultacie wyłączyłem kontroler i
dysk chodzi na zwykłym.
Nie sprawdzałem jak jest z dyskami innych firm

--
          _
|\ /|   (_    m__s_at_wp.pl
|   | ___)  G-G 531829