Re: SiS Xabre 400 - opinie

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 12:27:42 MET

Trzeba uważać na wszystkie produkty SiS, jeśli ktoś zamierza używać Linuxa.
Firma nie ujawnia informacji o sprzęcie, w związku z czym nie wszystkie
urządzenia dają się pod Linuxem wykorzystać, a nawet jeśli teraz coś działa,
bo ktoś poświęcił czas na "reverse engineering", to w przyszłości może być z
tym problem.

Sam kupiłem płytę na chipsecie sis730, ale tylko dlatego, że była bardzo
tania i wcześniej sprawdziłem, że są do tego sterowniki do X-ów.

Paweł