Re: Badsector 0 - dysk notebooka Toshiba

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_sim+net.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 11:18:56 MET

> Kompa kupiłem za 2 tys. zł i nie uśmiecha mi się kupowanie 30 GB dysku
> toshiby za 1700 zł (Karen).
>
> W tym notebooku potrzebuję dokładnie 5-6 GB. Da się uratować stary dysk?
> Gdzie kupić inny (niekoniecznie nowy)? może nie muszę do tego notebooka
W podziemiach kolo GUS (Warszawa)mają dyski 2,5 cala 10 -40 GB ceny 350 -600
PLN
> kupować dysku Toshiby? prąd mnie nie interesuje, i tak chodzi nonstop na
Nie musisz.Jesli bylbys w Warszawie to najlepiej zanieś tego laptopa do
sklepiku SIS tam w podziemiach jeden z gosci jest bardzo kompetentny w tych
sprawach i mysle ze wymieni Ci dysk od reki na kupiony chocby u niego w
sklepie :)))
Pozdrawiam