Re: padniety Abit be6

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 09:53:11 MET

Uzytkownik "Rafal Kimak" <megamas_at_salsa.pl> napisal w wiadomosci

> Padla mi plyta taka jak w temacie, kondensatory juz
> wymienione 7 szt ! ale dalej wydaje z siebie dziweki jak syrena tzn
> dwa krotkie na przemian dosc szybko (cos jak alarm w samochodach :)
> Wydaje mi sie ze to moze byc uszkodzenie cewki za slotem 1 - tej mniejszej
> ale nie wiem na pewno wiecej nie chce lutowac :) Poradzcie cos prosze!

Jezeli cewka nie wyglada jak potraktowana palnikiem oraz ma przejscie to
jest na 99% sprawna. Ten 1% to mozliwe zwarcie miedzyzwojowe. Ale do czego
ona jest nie wiem, bo nie mialem w lapkach takiej plyty.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.