padniety Abit be6

Autor: Rafal Kimak (megamas_at_salsa.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 08:26:48 MET

              Padla mi plyta taka jak w temacie, kondensatory juz
wymienione 7 szt ! ale dalej wydaje z siebie dziweki jak syrena tzn
dwa krotkie na przemian dosc szybko (cos jak alarm w samochodach :)
Wydaje mi sie ze to moze byc uszkodzenie cewki za slotem 1 - tej mniejszej
ale nie wiem na pewno wiecej nie chce lutowac :) Poradzcie cos prosze!

--
Best regards,
 Rafal                          mailto:megamas_at_salsa.pl