CDR 800MB - mam problem.

Autor: Marek Szymański (maras_at_cso.com.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 17:15:54 MET DST

Ostatnio mając potrzebę wypalenia ok. 800MB danych wrzuciłem do nagrywarki
odpowiednią płytę (90min, 800MB). Nagrywarka to najnowszy LiteOn 48/xx/xx...
oprogramowanie najnowsza wersja Nero. W informacjach o sprzęcie było, że
potrafi obsługiwać płyty do 99min, więc pomyślałem, że 90min. to pikuś, otóż
okazało się, że nie jest to takie proste. Nero w informacji o nośniku
pokazywał uparcie, że jest to nośnik 700MB. Po włączeniu overburningu dało
się wypalić, ale potem były problemy z odczytem. Czy to tak ma być, że taki
płyty powyżej 700MB trzeba wypalać na overburningu (trochę to nie bardzo
wygodne, bo tylko w trybie "disk at once"), czy może Nero nie przewiduje tak
dużych płyt ? FAQ na stronie Nero nic o tym nie mówi :-(

MS